Symbiatch - maailma on rikki

Saunalahti vs TeleFinland

25.07.2005 07.34 - mainonta mobiili 

Olen myös aika yllättyneenä seurannut TeleFinlandin FUD-kampanjaa Saunalahtea vastaan. Osa mainonnasta varmasti on ihan ok, mutta itseäni ihmetyttää se, että TeleFinland kehtaa tehdä vielä hintavertailun ja vieläpä eri tuotteiden välillä. Sinänsä en ymmärrä kuka Saunalahden asiakas käyttäisi tuota Tasahinta-liittymää, kun kerran se on kalliimpi kuin halvin vaihtoehto, joten jos maksaa ylimääräistä Saunalahdelle, on oma moka tosiaankin. Olisivat verranneet suoraan vastaaviin liittymiin ja sanoneet ettei ole mitään eroa hinnassa.

Puhumattakaan esimerkiksi kaverisoiton viiden euron kytkentämaksuun ja jokaisesta muutoksesta peritään myös viisi euroa. Halpa ja hyvä TeleFinland, todellakin.

Itsellenikin yrittivät muuten soittaa, mutta löin luurin siinä vaiheessa valitettavasti kiinni kun sanoivat "N.N. TeleFinlandista hei, olisko aikaa puhua liittymäasioista?" Sanoin vain "ei oikeastaan" ja katkaisin puhelun. Jos olisin tiennyt tästä, olisin nauhoittanut puhelun ja toimittanut suoraan Saunalahdelle. En yhtään hyväksy tällaista FUD-markkinointia, ennemminkin tästä saisi sen kuvan, että TeleFinlandilla menee huonosti ja tartutaan oljenkorsiin.

Kommentoi

Kommentit

Make (anon, 17.08.2005 19.50)

Oon kyllä aivan samaa mieltä. Aika oalhaalle on vajonnut Sonera kun tollasta sontaa päästää telkkariin. Sonera pelkää Elisaa. Juurihan talousuutisissa tuli juttua, että elisan käyrät markkinoilla on nousussa ja Soneran laskussa. Telefinland, sen näkee käyrän laskusta!

puh (anon, 15.09.2005 22.00)

ööm.. tf:ltä, soitellaan kaikille suomen operaattoreiden asiakkaille, niinkuin myös saunalahdelta, elisalta, kolumbukselta.. ja minusta se on väärin että, esim. saunalahdelle tulee uusi liittymä, sitä markkinoidaan uusille asiakkaille, samalla kun vanhat asiakkaat maksavat jostain vanhasta liittymätyypistä laskuissaan maltaita, ja kun jokin operaattori, kolumbus tai TF soittaa ja tarjoaa halvempaa liittymää, ja sl:n asiakas ottaa sen, niin heti soitellaan SL:ltä perään ja tarjotaan uutta yhtä halpaa liittymää. eli eikö se ole epätoivoista kun kalliin hinnan alunperin maksanut asiakas aikoo vaihtaa operaattorinsa halvempaan, niin "vanhalta" operaattorilta soitellaan perään ja vasta viimekädessä tarjotaan halvinta mahd. liittymää, ja kaupan kukkuraksi useimmiten puheaikaa, ettei vain vaihtaisi toiseen, kilpailijan halpaan operaattoriin. MUTTA tf:llä ei ole tätä käytäntöä. kaikki edut koskee niin uusia kuin vanhojakin asiakkaita eikä asiakkaita lahjota millään puheaika tarjouksilla jäämään...!!!

Soneran yhteistyösopimukset yli 163 maassa suomen lisäksi (anon, 25.11.2005 14.11)

Eikös www.suuripuhallus.com kuitenkin näytä totuuden elisan tämänhetken tilanteen ? verorikkomuksia, konkurssia jne. HYVÄ ELISA!!!! Loistavaa! MAHTAVAA!

Jutut.fi  |  Omat jutut  |  Muiden jutut  |  Kategoriat  |  kirjaudu